0234{{ فیلم آموزش کامل برنامه نویسی جاوا }}

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

دستبند رنگی ماه متولدین فروردین ماه

 

0234{{ فیلم آموزش کامل برنامه نویسی جاوا }}

جاوا (به انگلیسی: Java)‏ یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

این دوره آموزشی از شرکت vtc که یک شرکت تخصصی تهیه فیلم آموزشی می باشد گرفته شده و به صورت کاملا روان و زیبا برنامه نویسی جاوا را از پایه تا حرفه ای توضیح داده است.

این سری فیلم را به درخواست دوست عزیزمون محمد صداقتی از آمل در وبسایت بزرگ دانشجویار مرجع فیلم آموزش فارسی قرار داده ایم.امید واریم که براشون مفید باشه.

 

 

I300_I320-Java-Installer

 

یکی از ویژگی‌های جاوا قابل حمل بودن آن است. یعنی برنامهٔ نوشته شده به زبان جاوا باید به طور مشابهی در کامپیوترهای مختلف با سخت‌افزارهای متفاوت اجرا شود. و باید این توانایی را داشته باشد که برنامه یک بار نوشته شود، یک بار کامپایل شود و در همه کامپیوترها اجرا گردد. به این صورت که کد کامپایل شدهٔ جاوا را ذخیره می‌کند، اما نه به‌صورت کد ماشین بلکه به‌صورت بایت کد جاوا. دستورالعمل‌ها شبیه کد ماشین هستند، اما با ماشین‌های مجازی که به طور خاص برای سخت‌افزارهای مختلف نوشته شده‌اند، اجرا می‌شوند. در نهایت کاربر از سکوی جاوا نصب شده روی ماشین خود یا مرورگر وب استفاده می‌کند. کتابخانه‌های استاندارد یک راه عمومی برای دسترسی به ویژگی‌های خاص فراهم می‌کنند. مانند گرافیک، نخ‌کشی و شبکه. در بعضی از نسخه‌های ماشین مجازی جاوا می‌توانند قبل و در زمان اجرای برنامه به کدهای محلی کامپایل شوند. فایدهٔ اصلی استفاده از بایت کد، قسمت کردن است. اما ترجمهٔ کلی یعنی برنامه‌های ترجمه شده تقریباً همیشه کندتر از برنامه‌های کامپایل شدهٔ محلی اجرا می‌شوند. این شکاف می‌تواند با چند تکنیک خوش‌بینانه که در کاربردهای JVM قبلی معرفی شد، کم شود. یکی از این تکنیک‌ها JIT است که بایت کد جاوا را به کد محلی ترجمه کرده و سپس آن را پنهان می‌کند. در نتیجه برنامه خیلی سریع‌تر نسبت به کدهای ترجمه شدهٔ خالص شروع و اجرا می‌شود. بیشتر VMهای پیشرفته، به‌صورت کامپایل مجدد پویا، در آنالیز VM، رفتار برنامهٔ اجرا شده و کامپایل مجدد انتخاب شده و بهینه‌سازی قسمت‌های برنامه، استفاده می‌شوند. کامپایل مجدد پویا می‌تواند کامپایل ایستا را بهینه‌سازی کند. زیرا می‌تواند قسمت hot spot برنامه و گاهی حلقه‌های داخلی که ممکن است زمان اجرای برنامه را افزایش دهند را تشخیص دهد. کامپایل JIT و کامپایل مجدد پویا به برنامه‌های جاوا اجازه می‌دهد که سرعت اجرای کدهای محلی بدون از دست دادن قابلیت انتقال افزایش پیدا کند.

تکنیک بعدی به عنوان کامپایل ایستا شناخته شده‌است. که کامپایل مستقیم به کدهای محلی است مانند بسیاری از کامپایلرهای قدیمی. کامپایلر ایستای جاوا، بایت کدها را به کدهای شی محلی ترجمه می‌کند.

کارایی جاوا نسبت به نسخه‌های اولیه بیشتر شد. در تعدادی از تست‌ها نشان داده شد که کارایی کامپایلرJIT کاملاََ مشابه کامپایلر محلی شد. عملکرد کامپایلرها لزوماَ کارایی کدهای کامپایل شده را نشان نمی‌دهند. یکی از پیشرفت‌های بی نظیر در در زمان اجرای ماشین این بود که خطاها ماشین را دچار اشکال نمی‌کردند. علاوه بر این در زمان اجرای ماشینی مانند جاوا وسایلی وجود دارد که به زمان اجرای ماشین متصل شده و هر زمانی که یک استثنا رخ می‌دهد، اطلاعات اشکال زدایی که در حافظه وجود دارد، ثبت می‌کنند.



 

دستبند رنگی ماه متولدین فروردین ماه


4kia.ir filesell دانلود پروژه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: 25- برنامه نویسی ، 40- آموزش java ، ،
برچسب‌ها:

701 - سایتهای ارئه دهنده نرم افزار app اندروید برای فروش ایرانی
700-روش حذف کردن اکانت و حساب تلگرام با کامپیوتر – Delete Telegram
699 - آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر
698- نصب همزمان 29 بیست و نه تلگرام رنگا رنگ بر روی یک گوشی بدون نیاز به روت
697 - ساخت آیکن بدون استفاده از نرم افزار جانبی
696 - نصب همزمان 7 هفت اینستاگرام در یک گوشی
695 {{ آموزش فریم ورک FuelPHP برای اولین بار به زبان فارسی }}
694 {{ اموزش نصب ابزار PHP در Visual Studio }}
693 {{ فیلم آموزش کامل و جامع سیستم مدیریت محتوای دیتالایف }}
692 {{ چگون یک سایت رایگان راه اندازی نمائیم }}
691 {{ تفاوت بانک اطلاعاتی مبتنی بر SQL با NOSQL و NEWSQL }}
690{{ آموزش بانک اطلاعاتی cassandra }}
689{{ آموزش بانک اطلاعاتی گراف دیتابیس(لینک اصلاح شد) }}
688{{ آموزش بانک اطلاعاتی MongoDB(لینک اصلاح شد) }}
687 {{ آموزش بانک اطلاعاتی neo4j (SQL }}
686 {{ دانلود فیلم آموزش بانک اطلاعاتی spanner }}
685 {{ دانلود فیلم اموزش شناخت مبنا ها و عملیات ریاضی در مبناهای مختلف }}
0684{{ آموزش تخصصی فارسی کردن منوهای گوشی های اندروید بدون نیاز به روت }}
0683{{ آموزش برنامه نویسی اندروید AndroidC }}
0682{{ دانلود کتاب های دوره های بین المللی طراحی وب سایت }}
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
مجموعه نرم افزار لرد مینی 2013 
<script type= 4kia.ir آموزش زبان نصرت در 90 روز ( نسخه صادراتی ) 2013